Intel מקדמת את האפשרויות שלה לשיפור חווית הגיימינג וה-VR במחשבים עם שבביה, כאשר היא מספקת תמיכה לממשק התכנות המוכר, העונה לשם Vulkan.
עבור מי שלא יודע מה זה, Vulkan זהו למעשה ממשק תכנות (בדומה ל-DirectX 12 המתחרה בו), כאשר הוא מיושם יותר במשחקים, ומאפשר תכנות גם למערכות הפעלה שונות כמו מערכות הפעלה מבוססות Linux או Mac OS. עכשיו, משחקים ויישומי VR הנכתבו בממשק התכנות הנ"ל יעבדו במאיצים גראפיים שאפשר למצוא במעבדי הדור השביעי של Intel (המכונים Kaby Lake), וגם במאיצי ה-HD Graphics 505 שניתן למצוא בשבבי Pentium המכונים Apollo Lake. מאחר והחברה הגבירה את היכולות של המאיצים הגראפיים עד כדי תמיכה ברזולוציית 4K, הממשק הזה יוכל לנצל את המאיצים של Intel עד לקצה יכולתם.