Watch Dogs 2- העולם הפתוח והרשע

לא מזמן, ב-Q&A של מפתחי המשחק מ-Ubisoft לגבי מה נוכל לראות בסיפור של Watch Dogs 2 קיבלנו מידע מסויים ומעניין לגבי העולם הפתוח והמניע של הרשע בסיפור.

לגבי העולם הפתוח וכיצד הוא שונה ממשחקים אחרים, מפתחי המשחק מסרו שנוכל לבחור באיזו דרך שנרצה כדי להתקדם בכל סיטואציה. נוכל להשקיע בכישורים ובכלים שנרצה כדי להיות אגריסיביים ולהשמיד כל מה שמולנו, להתנהג כמו רוח ולהסתתר מכל האויבים, או להיות האקר בכל הכוח ולפרוץ את דרככם. לפי המפתחים נוכל לגרום לאנשים להתהפך אחד על השני, להשתמש בשוטרים כדי לגרום לאנשים מסוימים להעצר, או לנטרל אותם בעצמכם. לא משנה איך תשחקו במשחק הוא לא ישפוט אתכם, ויתן לכם להחליט כמה DEDSEC מוכנה לתפוס את השליטה.

Watch-Dogs-2_02

"חופשיות התנועה היא מה שמאפיינת מערכת עולם פתוח. אנחנו בונים עולם עם המון סיפורים שונים לספר," נאמר על ידי צוות המפתחים. "השחקנים יוכלו לתקשר עם העולם בדרגות שונות. הם יכולים לגלות סיפורים בעולם ולהחליט באילו דרכים הם ירצו להתקדם. הבחירות הללו יאפיינו את סוג המערכות בסיפור המשחק. כל מבצע של DEDSEC שבו בחרו השחקנים ישפיע על בעיות שונות בדרך החיים ההיפר-מקושרת. תוך כדי שהשחקנים יגלו את המבצעים הללו ויחשפו את סודותיהם לעולם, DEDSEC תרוויח עוקבים חדשים, מה שיגדיל את כמות האנשים שמדברים עליהם ברחובות."

Watch-Dogs-2_01

לגבי המוטביציה של הרשע בסיפור, היה למפתחים להגיד את הדברים הבאים: "הטכנולוגיה הפכה לרשת עכבישים ענקית של מידע הנשלטת על ידי מערכת ה-Central Operating System (ה-ctOS), עליה אחראית חברת Blume ומנהל הטכנולוגיות הראשי. מרקוס משתמש בפריצות כנשק האולטימטיבי שלו כדי למרוד נגד הארגון שצופה בנו, עוקב אחרינו, ושומר כל מידע על הרכשיות שלנו, החברים, הפעילות ברשת, ואפילו המילים שאנחנו כותבים במנוע החיפוש. אם מרקוס נלחם בכלים שהארגון משתמש בהם, הרשעים הראשיים במשחק הם האנשים שמספקים את הכלים הללו."

מה אתם אומרים על ה-Q&A? האם הוא גרם לכם להתרגש יותר לקראת Watch Dogs 2? ספרו לנו בתגובות.

 

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

השאר\י תגובה