Watch Dogs 2 כמעט פה והוא מרגיש שונה לגמרי מהמשחק הקודם בסדרה ומתבנית משחקי העולם הפתוח של Ubisoft. מה שלא השתנה זו מערכת ה-Season Pass והעומק שלה.
Jonathan Morin, מפיק ראשי ב-Watch Dogs 2 מיהר להבהיר לכולם את עניין הקושי במשחק ולבטל את השמועות שאמרו שה-Season Pass של המשחק יכלול הפעם רמת קושי חדשה ולומר שאין להן שום בסיס אמיתי.
במהלך "דיון" ב-Twitter, המפיק Morin אישר שלמשחק הבסיסי יש המון הגדרות קושי והגדרות משחק והמצב קושי הנוסף הוא כדי לאפשר למפתחים לקחת את מצב ה-Co-Op רחוק יותר בעתיד. הוא הסביר שיש הגדרות קושי בראש מערכת ההתקדמות במשימות ה-Co-Op ושהמפתחים רוצים לדחוף את החלק הזה במשחק אפילו יותר קדימה וסוג קושי חדש במשחק יעזור בכך.
בנוסף, הוא הרחיב ואמר שהמשחק הבסיסי יהיה די קשה גם הוא במיוחד ב"מצב המציאותי" שבא עמו.
המשחק מתוכנן להשקה ב-15 בנובמבר עבור ה-Xbox One וה-PlayStation 4. השקת המחשב תגיע בדיוק שבועיים לאחר מכן. המשחק צפוי להיות הרבה יותר טוב מהראשון בסדרה אבל כמות המכירות המוקדמות סותרות את האמרה הזו קצת…