WildStar- מייק דונטלי בחזיון לשנה החדשה

 

2014 הייתה שנה משמעותית במיוחד עבור NCSOFT ו-Carbine Studios, בה שחררו את משחקם החדש Wildstar, שהינו משחק תפקידים מרובה משתתפים (MMORPG) למחשב האישי. סטודיו המשחקים גדל בשנה שעברה מסטודיו שרק פתח את דלתיו לסטודיו משחקים פעיל וחי, והם גם למדו כמה דברים במהלך דרכם. מייק דונטלי, מנהל מוצר ב-Carbine Studios, הוציא פוסט בלוג לאתר המשחק בו הוא מספר מה הם מתכננים לשנת 2015.

WS_2015-01_Looking_Ahead_04

בפוסט המדובר, דונטלי הבהיר את מיקוד הסטודיו לעתיד הקרוב:

  • "אנחנו נעודד ונקשיב בזהירות אל הפידבק שלכם, השחקנים, ונמקד את הפיתוח של WildStar למשחק יותר כיפי."
  • אנחנו נפתח את העדכונים הללו כאשר אנו חושבים גם על השחקנים העתידיים וגם על השחקנים הקיימים, כדי לתמוך בכמה צורות של סגנונות משחק, בהמשכיות, ובגדלי קבוצות ושלבים שונים."
  • "אנחנו נשקיע במשחק הזה, נשפר אותו, ונגדל אותו בשנים הקרובות"

WS_2015-01_Looking_Ahead_02

"עם שלושת הנושאים האלו במוחנו, " ממשיך דונטלי, "הנה רשימה קצרה של דברים מרגשים שיקרו ב-WildStar במחצית הראשונה של 2015:

  • "אנחנו נוסיף יותר ויותר תוכן לשחקנים יחידים ולקבוצות, הכוללים משימות Shiphand חדשות, הרפתקאות חדשות וצינוקים חדשים."
  • "אנחנו מתמקדים בשדרוג מערכת ההתאמה האישית שלנו, ובהוספת דרכים חדשים לשחקני המשחק להוסיף אישיות לדמות שלהם"
  • אנחנו משפרים את חווית ה-Elder במשחק, ההמציעה לשחקנים המון הזדמנויות למצוא דברים חדשים לדמות שלהם!"

WS_2015-01_Looking_Ahead_01

לפוסט המלא של מייק דונטלי, לחצו כאן.

מה אתם חושבים על התוכניות של Carbine Studios ו-NCSOFT לשיפור המשחק WildStar בשנה זאת? ספרו לנו בתגובות!

רוצים לקנות מנוי למשחק במחיר הזול ביותר? רוצו ל-CDKeyHouse וקבלו מאיתנו הנחה נוספת על ההנחות באתר בהכנסת הקוד: PCGalaxy.

CDKEY4

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

השאר\י תגובה