Wolfenstein 2: The New Colossus, המשחק החדש של Machine Games ו-Bethesda, יהיה הרבה יותר גדול מכל דבר שהמפתחת עשתה בעבר, ולפיה, יכלול יותר משלוש שעות של סצנות סינמטיות. בריאיון עם Metro GameCentral, במאי הקריאייטיב בחברה Jens Matthies דיבר על העומק החדש של הדמויות במשחק.
"כמו שאמרתי, הייתה לנו חופשיות יצירתית כמעט מוחלטת… אבל אני חושב שחלק מזה הוא שקאסט הדמויות גדלו במהלך המשחק הראשון. לקראת הסוף שלו היינו צריכים הרבה דמויות, וכמובן, כולן מתהפכות וגדלות אפילו יותר עם המשחק הזה. אז רק להתמודד עם כל הדמויות האלו ולוודא שיש לכל אחת מהן התפתחות אמיתית ורגעים מעניינים…"
"אני חושב," המשיך Matthies, "שזה בטבעיות מוביל אותנו לכסות יותר חומר. ואז, אתם יודעים, כשאתה מתחיל לכתוב יותר סצנות אתה נהיה יותר קשור אליהן, ואז אתה רוצה להראות אותן במלואן."
Wolfenstein 2: The New Colossus יגיע ב-27 באוקטובר ל-Xbox One, PlayStation 4 ולמחשב האישי, אבל אתם מוזמנים לספר לנו עד אז מה אתם חושבים על המשחק החדש בתגובות.