שלטי Xbox למחשב ולקונסולה Xbox 360 – חוטי, אל חוטי במי תומך ועוד

שלטים ובקרים למחשב הם שימושיים מאוד ואני בטוח שתמצאו אותם שמישים מאוד – חובבי ספורט לדוגמה, בוודאי מכירים את מגבלת ההטעיות, נכון גם למשחקי הפיפא והNBA למיניהם, האפשרות קיימת, אבל לא ניתן כמעט להשתמש בה. כאן נכנס השלט, הסטיק הימני(או RS בקיצור) יאפשר לכם לבצע הטעיות לצד כל הפעולות האחרות. לכך מיועד השלט – נוחות מירבית בעת שאתם משחקים במשחקי מחשב. אז מה בנמצא ומה כדאי יותר או פחות? התשובות כאן.

קיימות מספר אפשרויות נהדרות לשלטים למחשב וחשוב כבר להפריד בין שני סוגים שונים של בקרים – חוטי ואלחוטי. הבקר האלחוטי, ללא ספק האולטימטיבי עבור המחשב, הוא הנוח ביותר והשימושי ביותר, עם כל הלחצנים והסטיקים הנדרשים, אך המחיר בהתאם. הבקר החוטי פחות נוח מזה האלחוטי אך משום שאורך הכבל הוא גדול מאוד, הכבל בדרך כלל לא מפריע.

השלט הראשון שנציג לכם כאן הוא ג'ויסטיק ל-Xbox360 ו-PC – עם חיבור USB. אז זהו שלט חוטי שמתאים גם לXbox 360 וגם למחשב ומגיע עם חיבור USB. למעוניינים, השלט הזה מגיע במספר צבעים די גבוה וזה נתון לבחירתכם: אדום, אפור, ורוד, ירוק, כחול עמוק, כתום, לבן, שחור, צהוב ותכלת. ללא ספק צבעוני ושימושי מאוד.

ג'ויסטיק ל-Xbox360 ו-PC - עם חיבור USB

במה תומך? – גם במחשב וגם בXbox 360.

חוטי או אלחוטי? – חוטי, מגיע עם כבל USB.

צבע – טווח צבעים גדול במיוחד: אדום, אפור, ורוד, ירוק, כחול עמוק, כתום, לבן, שחור, צהוב ותכלת. נהדר למי שאוהב את השלט שלו בצבע השונה מזה הסטנדרטי שהוא או שחור או לבן.

השלט השני שנציג לכם כאן הוא ג'ויסטיק אלחוטי באיכות גבוהה, 2.4GHz עבור מכשירי XBOX 360 K שחור. שלט זה הוא כבר אלחוטי, כך שזהו יתרון גדול בפני עצמו. מעבר לכך הוא מגיע בצבע שחור בלבד, שזהו הצבע הסטנדרטי, אך אינו מתאים למחשב אלא רק לקונסולה Xbox 360.

ג'ויסטיק אלחוטי באיכות גבוהה, 2.4GHz אבור מכשירי XBOX 361 K שחור

במה תומך? – תומך רק בXbox 360

חוטי או אלחוטי? – חוטי, מגיע עם כבל USB.

צבע – טווח צבעים גדול במיוחד: אדום, אפור, ורוד, ירוק, כחול עמוק, כתום, לבן, שחור, צהוב ותכלת. נהדר למי שאוהב את השלט שלו בצבע השונה מזה הסטנדרטי שהוא או שחור או לבן.

השלט השלישי שנציג לכם כאן הוא ג'ויסטיק USB עם רטט למחשב. הג'ויסטיק הזה הוא דווקא חוטי עם רטט שתומך במחשב. עיצוב של Xbox שהוא הטוב ביותר עבור חווית המשחק שלכם במחשב ומגיע עם כבל USB. לשלט זה 4 צבעים והבחירה היא בין: זהב, ירוק, כחול וכסף. בסך הכל שלט נהדר עבור המחשב שלכם, כזה שתומך במספר גדול של משחקים ובסך הכל מצוין.

ג'ויסטיק USB עם רטט למחשב

במה תומך? – תומך רק במחשב.

חוטי או אלחוטי? – חוטי, מגיע עם כבל USB.

צבע – טווח צבעים לא קטן בכלל הכולל ארבעה צבעים שונים ואתם רשאים לבחור בין: כחול, ירוק, זהב וכסף. שוב, נהדר למי שרוצה לחרוג קצת מהצבע הסטנדרטי ולקבל עיצוב קצת שונה לשלט שלו.

השלט הרביעי שנציג לכם כאן הוא ג'ויסטיק USB ל-Xbox360 למחשב וללפטופ. שלט חוטי מצוין, מתאים גם למחשב הנייח, גם ללפטופ וגם לXbox 360. מגיע בצבע לבן או שחור ומתאים לטווח גדול של משחקים. שלט בהחלט מצוין שמתאים לשימוש רב פעמי ולהרבה מאוד אנשים למרות ששלטים חוטיים כבר לא כל כך שמישים עבור הקונסולה Xbox 360 ובקונסולה החדשה, הXbox One, הם כלל לא הופיעו.

ג'ויסטיק USB ל-Xbox360 למחשב וללפטופ

 במה תומך? – טווח גדול מאוד – גם מחשבים נייחים, גם מחשבים ניידים(לפטופים) וגם בקונסולה Xbox 360.

חוטי או אלחוטי? – חוטי, מגיע עם כבל USB.

צבע – טווח צבעים קטן שכולל בחירה בין שחור ללבן.

תודה רבה לאריזונה על המידע, לכתבה המקורית שפורסמה אתמול לחצו כאן.

אודות Lidor

3 תגובות

  1. תודה רבה על הכתבה.. אני קונה נראה לי את השקוף!! יפה רצח

  2. איך קונים שם

  3. איך קונים כאן?

השאר\י תגובה