The 2014 Steam Holiday Sale- יום 2

Steam Holiday Sale 2

לאחר שנרגענו קצת מהיום הראשון, למרות שהמבצעים שלו עדיין חלים על כל המבצעים שהשתתפו, Valve והצוות שעובד על Steam החליט לתת לנו עוד מבצעים נהדרים על משחקים נוספים גם היום. ללא עיקובים נוספים, הנה המבצעים שחלים לכעוד 48 שעות משעת כתיבת הכתבה:

  • Depth- $14.99 במקום $24.99
    שחקו ככריש או כצוללן בעולם תת ימי חשוך, והרסו את אויביכם באמצעות עבודת צוות, התגנבות ואקדחים. Depth משלב מתח ואקשן תת ימי כשהצוות שלכם נאבק נגד אינטיליגנציה מלאכותית או שחקנים אחרים בקרב חסר מעצורים. המשחק, הוא משחק לשתי קבוצות, צוללנים וכרישים, בצורה א-סימטרית (שני כרישים וארבעה צוללנים) אשר נאבקים על אוצר רב ערך ועל בטחונם האישי. המשחק נמצא כעת בהנחה של 40%, ופותח ומופץ על ידי החברה העצמאית Digital Confectioners.
    depth
  • Batman Arkham Origins- $4.99 במקום $19.99
    המשחק החדש ביותר בשוק בסדרת Batman Arkham. המשחק מספר את עלילותיו של Batman כמה שנים לפני אירועי המשחק הראשון, ומציג Batman הרסני מאי פעם. במשחק תשתמשו ביכולות המדהימות של Batman, כמו גם יכולת התעופה שלו, ובכישורי הלחימה שלו כנגד אויבים רבים. המשחק מפותח ומופץ על ידי Warner Bros..
    Batman-Arkham-Origins
  • Castle Crashers- $1.49 במקום $14.99
    הרסו, שספו חבורתיכם והרגו את דרככם לניצחון במשחק ארקייד-הרפתקאות דו מימדי זה. במשחק תשחקו אחד מארבעה אבירים בצבעים שונים, איתם תוכלו לשחק עם חבריכם בצורה מקומית או דרך משחק ברשת, במסע להציל את הנסיכה. המשחק פותח ומופץ על ידי החברה העצמטית The Behemoth.
    1316875-castle_crashers
  • Borderlands The Pre-Sequel- $29.99 במקום $59.99
    הנחה כבדה במיוחד של 50%, לאחר הנחה כבדה נוספת ב'סייל' הקודם, למשחק השלישי בסדרת Borderlands הפופולארית. המשחק הוא משחק אקשן-יריות מגוף ראשון, ובעל אלמנטים של RPG. גלו את הסיפור מאחורי הנבל של Borderlands 2, ג’ק הנאה, ואת עלייתו בכוח. המשחק מתרחש בין אירועי Borderlands הראשון לבין אירועי Borderlands 2. המשחק פותח על ידי 2K ו-Gearbox Software ומופץ על ידי 2K.
    Borderlands: The Pre Sequel הוא הכותר הבא בסדרת המשחקים המוצלחת Borderlands
  • Fable Anniversary- $17.49 במקום $34.99
    לכל בחירה, יש תוצאה. מחודש לגמרי עם גריפקת HD וסאונד באיכות גבוהה, Fable Anniversary הוא חידוש מופלא של המשחק המקורי שיענג מעריצים מושבעים וגם שחקנים חדשים. במשחק אתם תבנו את גיבורכם, התבגרו והתפתחו לגיבור או נבל, כתוצאה מבחירתיכם ומהשביל בו תעקבו- רשע, טוב, או מה שביניהם. המשחק פותח על ידי LionHead Studios ומופץ עך ידי Microsoft.
    fable
  • Ryse: Son of Rome- $19.99 במקום $39.99
    הנחה כבדה במיוחד של 50%, על משחק האקשן של Crytek, בשם Ryse: Son of Rome. המשחק, מספר את סיפורו של מאריוס טיטוס, חייל רומי צעיר שצופה ברצח המהיר של כל משפחתו בידי גנבים ברבריים, ולאחר מכן מטייל עם הצבא הרומאי לבריטניה (Britannia) כדי לחפש נקמה ברוצחי משפחתו. המשחק, במקורו יצא בלעדית לקונסולת ה-Xbox One אך הועבר למחשב בתאריך העשירי לאוקטובר השנה. המשחק פותח ומופץ על ידי Crytek.
    ryse-son-of-rome-3
  • Assassin's Creed: Unity- $40.19 במקום $59.99
    אחד מהמשחקים המדוברים של השנה, ולא בהכרח מהסיבה הטובה, בפעם הראשונה מקבל הנחה של 33%. Assassin's Creed: Unity מספר את סיפורו של ארנו, אדם צעיר שיוצא למסע לא רגיל כדי לחשוף את הכוחות האמיתיים שעומדים מאחורי המהפכה הצרפתית. במצב 'קו-אופ' חדש, אתם וחבריכם תיכנסו לאמצע המאבק הקשה על גורל האומה הצרפתית. המשחק פותח ומופץ על ידי Ubisoft.
    ACU_hero
  • Killing Floor- $4.99 במקום $19.99
    Killing Floor הוא משחק אימה-הישרדות מגוף ראשון, שמצב המשחק העיקרי בו הוא מצב 'קו-אופ', המתמקם בערים הרוסות ובאזור הכפרי של אנגליה לאחר שסדרה של ניסויי שכפול של הצבא, הגיעו למצב גרוע מאוד. אתם וחבריכם הם חברי צוות שנשלחו מהצבא במשימה אחת: לשרוד מספיק זמן כדי לנקות את האזורים הללו מהניסויים הכושלים. המשחק פותח ומופץ על ידי Tripwire Interactive, ומשחק המשך מתוכנן לו בהמשך השנה הבאה.
    Killing_Floor_Biohazard1
  • Valkyria Chronicles- $14.99 במקום $19.99
    Valkyria Chronicles מתרחש בשנים המאוחרות של שנות השלושים באירופה המחולקת לשני חלקים, ונשלטת בידי שני כוחות עליונים: האימפריה, והפדרציה. האמפריה החל בפשיטה על אזור קאן הנקרא "גליה", הנמצא בין שתי הטריטוריות של הכוחות, בניסיון לשמור על משאבים טבעיים רבי ערך. בתוך מאבק זה נמצא גיבור בשם וולקין, וחבריו הנוספים של הפלוגה השבעית של הפדרציה, הנלחמים נגד פלישת האימפריה ומנסה לאחד את היבשת תחת כוחותיה. גרסה זו של המשחק כוללת בתוכה גם את כל ההרחבות שיצאו למשחק במהלך זמן יציאתו על ה-PS3. המשחק פותח ומופץ על ידי SEGA.
    Valkyria_Chronicles_Wallpaper

אז מה אתם חושבים על המבצעים? מה כבר קניתם ומה אתם מתכננים לקנות? ספרו לנו הכל בתגובות!

רוצים לקנות משחקים במחירים הזולים ביותר, גם כאשר אין מבצעים ב-Steam? רוצו ל-CDKeyHouse וקבלו מאיתנו קוד הנחה נוספת: PCGalaxy.

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

השאר\י תגובה