Resident Evil: Revelations 2 אושר לשנת 2015

לאחר שהודלפו פרטים ראשונים לפני מספר שבועות הפעם חברת Capcom מאשרת כי Resident Evil: Revelations 2 הוא אכן בפיתוח וככל הנראה המשחק יצא לשוק בשנת 2015

חברת Capcom שהאחראית בין היתר על סדרת המשחקים כדוגמת Dead Rising המעולה, Remember Me מוטו GP ועוד רבים וטובים חשפה פרטים עסיסיים אלו בכנס TGS של חברת סוני.

עדיין לא יצאו פרטים חדשים על המשחק,  דווח לא פעם שהמשחק יעשה שימוש עם שלושה מסכים ויכלול סיפור חדש לגמרי וככל הנראה "שחקנים" אחרים לגמרי. האם דבר כזה אומר שכל הדמויות שראינו בסדרת המשחקים Resident Evil בשנים האחרונות לא יופיעו במשחק החדש שלהם? אי אפשר לדעת, חברת Capcom שידועה בתור חברה שלא דואגת לנדב מידע על משחקים שלה תנסה להשאיר אותנו במתח עד כמה חודשים לפני ההשקה.
החברה עדיין לא אישרה לאיזה פלטפורמות המשחק יגיע, אנחנו די מהמרים שככל הנראה Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360 ו-Playstation 3 יהיו שם, כמובן גם המחשב האישי, למרות שבמשחק הקודם בסדרה שיצא בשנה שעברה המשחק שוחרר רק ל-PS3, Xbox 360, Wii U ולמחשב האישי.

אנחנו כמובן נחכה לתחילת הרבעון השני של 2015 שככל הנראה שם נקבל פרטים אודות המשחק.
הנה הסרטון טיזר של המשחק:

אודות טל סלע

נשוי +2 שהוא גיימר, פתחתי את האתר בשנת 2011 כדי לתת מענה בעברית לתכנים שאני אוהב. משחק על קונסולת הסוני 4, אוהב משחקי ספורט, FPS ומירוצים. אישתי אומרת שאני מכור - מחמאה מבחינתי

השאר\י תגובה