פרטים חדשים אודות Call of Duty: Advanced Warfare

כותר ה-Call of Duty החדש צפוי להיות מבין הטובים ביותר שאי פעם הגיעו מסדרה זו. המפתחת Sladgehammer מבטיחה קפיצה ענקית מהמשחקים הקודמים בסדרה.

4ylNcRM

ראשית, נחשף כי אנו נכנס לדמותו של פרייבט מיטשל, אשר יגולם על ידי טריי בייקר (Bioshock, The Last of Us). פרייבט מיטשל מתחיל את דרכו בחיל הנחתים של ארה"ב ובמהשך יתקדם לארגון צבאי ענק בשם "תאגיד אטלס", בהנהגת ג'ונתן איירונס, הוא יגולם על ידי קווין ספייסי שכבר כיכב בטריילר החשיפה. נאמר גם כי מיטשל תהיה הדמות היחידה איתה נשחק (בשונה ממרבית משחקי COD). מיטשל לא ידבר בזמן המשחק, אלא רק בזמן הסרטונים.

בהמהלך הקמפיין, השחקן יקבל EXP אשר יעזרו לו בהתקדמות המשחק. הוא יפתח שיפורים חדשים לחליפה כגון: אפשרות לטיפוס על קירות, קפיצה גבוהה, קפיצה ל-"Cover" וכולי. המשחק מציע מגוון רחב של חפצי עזר כמו רימון אשר חושף לשחקן את מיקומם של האוייבים במבנה מסויים. בנוסף לכך, נחשף כי לראשונה ב-COD לשחקן יהיה רכב משלו אשר נקרא "Pitbull", אך כרגע לא ידוע כיצד השחקן יוכל להשתמש בו.

המוזיקה של המשחק היא מקורית ונכתבה על ידי הארי גרגסון ויליאמס, אשר ידוע בזכות המוזיקה שכתב לסרטים נרניה, שרק, מרבית סדרת המשחקים Metal Gear Soild והמשחק Dead Space.

לבסוף, בנוגע למולטיפלייר, מייסד Sladgehammer אמר את הדברים הבאים: "כבר ראיתם הרבה דברים חדשים בסינגלפלייר, עכשיו תדמיינו לעצמכם את כל זה במצב מרובה משתתפים".

Call of Duty: Advanced Warfare יוצא ב-4 בנובמבר למחשב האישי ולקונסולות PS4, Xbox One, PS3 ו-Xbox 360.

אודות ליאב

תגובה אחת

  1. נחתים*

השאר\י תגובה